Spændende jobmulighed som frivilligkoordinator

Vi er netop nu på udkig efter en ny frivilligkoordinator til at lede og koordinere vores mange meningsfulde omsorgstilbud - en spændende stilling med gode muligheder for udvikling, fleksibilitet og for at gøre en stor forskel for mennesker i udsatte positioner.

Er det dig, vi leder efter, så skynd dig til tasterne og send os din motiverede ansøgning,

senest 14. oktober 2024 - vi afholder løbende samtaler.

Læs meget mere i jobopslaget her.

Zonepris til Vågetjenesten

Lions Clubs Zonepris går til omsorgsfuldt vågearbejde hos døende

Lions Clubs Zone 6 valgte i år at donere Zoneprisen til Vågetjenesten hos Nærvær og Omsorg – folkekirkens sociale arbejde, hvis frivillige sidder hos mennesker i livets sidste stund. Ønsket var at bakke op om foreningens mission; at ingen skal dø alene uden selv at ville det.

Prisen på kr. 25.000,- blev med stor taknemmelighed modtaget ved en lille højtidelighed og reception den 24. september i smukke  omgivelser på Restaurant Svalegården.

Læs mere om prisen og receptionen her.

Årsmøde i Nærvær og Omsorg

20/3 2024 i Ansgars Sognehus

Tak til alle, der deltog ved Menighedsplejens Årsmøde i Ansgar Kirkes smukke sognehus. En fin aften med fællesspisning, fællessang, håbefulde forårsord, diakoni-oplæg og dialog, nye vedtægter og valg til bestyrelsen. En særlig stor TAK til den afgående formand, Jens Christian Meldgaard, for stort, varmt og engageret arbejde i Menighedsplejens bestyrelse.

Se referat og årsberetning herunder.

Vi ses igen i 2025!

unsplash